Cum poți avea grijă de sistemul tău digestiv?

Cum poți avea grijă de sistemul digestiv?

10 sfaturi care îți pot întări starea de bine digestivă

1. Puțin și des
Consumă porții mici si dese ca parte a unei alimentații echilibrate și diversificate.

2. Adaugă mai multe fibre în dieta ta
Le poți obține din cereale integrale, nuci, semințe si din consumul recomandat zilnic a cinci porții de fructe și legume.

3. Cât ai zice pește
Crește numărul acizilor grași Omega 3 din organismal tău prin consumul de pește de cel puțin trei ori pe săptămână.

4. Ai grijă la grăsimi
Alimentele bogate în grăsimi saturate si produsele prăjite pun presiune pe sistemul tău digestiv.

5. Fii proactiv
Consumul zilnic de lactate fermentate aduce un aport bacteriilor bune aflate în flora ta intestinală.

6. Alege o carne slabă
Cum ar fi carnea alba (de pui, curcan sau iepure) sau carnea rosie slabă.

7. Hidratează-te
Bea cel puțin 2 litri de apă pe zi.

8. Nu te grăbi
Mestecă bine mâncarea pentru a scuti organismul de o muncă în plus în procesul digestiei.

9. Ieși la aer
Practică un stil de viață activ și sănătos.

10. Cântărește beneficiile
Menține un indice de masă corporală sănătos.

Pentru o stare de bine digestivă, consumă Activia ca parte a unei echilibrate și diversificate și a unui stil de viață activ. Iaurtul conține bacterii lactice vii, care îmbunătățesc digestia lactozei din produs la persoanele care au dificultăți în a digera lactoza și calciu, care contribuie la funcționarea normală a enzimelor digestive.