Obține cele mai bune rezultate cu o nouă activitate sportivă

Un nou anotimp, un nou sport! Acum că soarele începe să-și facă din nou simțită prezența odată cu venirea primăverii, e timpul să-ți regândești programul de sport. Profită de zilele mai lungi pentru a adăuga un antrenament sportiv pe agenda de seară. Înainte de toate, nu uita să consulți medicul de familie pentru a te asigura că sportul respectiv este potrivit corpului, vârstei și pregătirii tale fizice. Iată recomandările noastre — alege una sau alege-le pe toate.

Învață cum să dai un pumn cu ajutorul unui curs de kickboxing

Cele mai mari satisfacții le obții cu un curs de kickboxing, pe muzica potrivită pentru a-ți pune adrenalina în circulație. Eliberează-te de tensiunea rămasă după programul de lucru și, în același timp, întărește-ți corpul. Kickboxing este deosebit de eficient când vine vorba de tonifierea brațelor și a picioarelor: un sport perfect pentru a-ți pregăti corpul înainte de venirea verii.

Fă valuri cu sporturile de apă

Apropo de vară, de ce să nu profiți de anotimpul dinainte pentru a-ți îmbunătăți abilitățile în ceea ce privește sporturile de apă, pentru a arăta ca un adevărat profesionist când pleci în concediu? Cea mai nouă modă în materie de sporturi de apă este paddleboard-ul. Poate părea ușor, dar efortul de a-ți menține echilibrul pe placă pune o presiune mare pe mușchii interiori! Altfel, windsurfing-ul și waterskiing-ul sunt foarte eficiente în lucrarea musculaturii superioare a picioarelor, dar și pentru tonifierea brațelor.

Fuga pe ringul de dans

Indiferent că e vorba de salsa, balet sau jazz, dansul este o metodă excelentă de a face mișcare în timp ce te și distrezi. Dansul îmbunătățește flexibilitatea și îți lucrează fesierii și mușchii picioarelor. În plus, este o activitate socială - populară printre grupurile de prieteni care preferă să o practice împreună.

Urcă spre succes

Pentru brațe super tonifiate, fesieri și mușchi puternici, pregătește-te să țintești spre cer! Cățărările, un amestec unic de forță și antrenament cardio, sunt accesibile oricui indiferent de nivelul de dificultate sau de abilități. Fie că are loc afară sau într-o sală, senzația de a atinge punctul cel mai înalt va face ca nivelul de endorfine din corp să explodeze.

Dă o tură de spinning

Chiar dacă n-ai mai auzit de spinning până acum, probabil că ai văzut cum decurge un astfel de curs la sala ta de fitness. E vorba de biciclete statice, muzică dată tare și un antrenor care țipă la ceilalți să "pedaleze mai repede". Spinning este incredibil de bun ca să arzi foarte multe calorii într-o perioadă scurtă de timp, ceea ce îl face ideal pentru o activitate sportivă dupa orele de muncă.

Circuit-training

Te antrenezi pentru un maraton? Cursurile de circuit-training, o combinație de diferite exerciții cardio, sunt ideale pentru a-ți îmbunătăți condiția fizică și îți lucrează aproape fiecare mușchi din corp. De la săritul corzii la flotări, fiecare secțiune din "circuit" se execută într-o anumită perioadă de timp, oferindu-ți un antrenament ideal pentru întregul corp.

Tenis și squash

Găsește-ți un partener competitiv (sau trei) și dă fuga la terenul de tenis pentru un antrenament distractiv și relaxant. Dacă vremea primăvăratecă este imprevizibilă, încearcă squash ca o alternativă. Avantajul la squash este că poți să-l practici și singură, atunci când preferi să petreci un pic de timp doar cu tine sau dacă vrei să exersezi de una singură înainte de a-ți arăta în public talentele.

Este anotimpul perfect pentru a adăuga ceva nou programului tău de antrenamente sportive! Ai vreo sugestie de sport nou ce merită încercat în această primăvară?

EXPLOREAZĂ ŞI SIMTE-TE BINE!