Idei pentru gustări sănătoase, hrănitoare și crocante

De ce este atât de plăcut să deguști un iaurt cremos? Sau să ronțăi câteva semințe crocante?

Potrivit profesorului doctor Malcom C. Bourne, autor al lucrării “Textura și vâscozitatea alimentelor. Concepte și măsurători”, impulsul nostru de a ronțăi și de a savura de-a lungul zilei alimente cu texturi diferite ne este imprimat încă din fragedă copilărie. Acest impuls ne ajută să identificăm alimentele bogate în substanțe nutritive, iar studiile arată că ronțăitul îmbunătățește circulația sângelui la nivelul creierul și astfel contribuie la procesul de învățare.
 
Alimentele hrănitoare cu textură bogată, nu doar satisfac nevoia de a ronțăi, dar aduc și un aport bogat de substanțe nutritive dietei tale și te ajută să-ți menții energia și între mese. Bineînțeles, trebuie să te asiguri că mănânci cantitatea potrivită de cereale integrale, semințe, fructe și nuci. 
 
Descoperă în lista de mai jos câteva gustările delicioase care-ți satisfac pofta de ronțăit:
 
Lactate: iaurt cu semințe de mac, semințe de dovleac, alune de pădure, quinoa sau smochine
 
Proteine: semințe de dovleac, alune prăjite, hummus, fâșii de legume
 
Legume: morcovi, roșii cherry, mazăre
 
Fructe: smochine, felii de măr, caise uscate, struguri, fructe de pădure
Vrei o gustare încântător de crocantă, gata preparată cu ingrediente atent selecționate? Încearcă Activia cu cereale și semințe și descoperă combinația perfectă de iaurt fin, ingrediente atent selecționate și Bifidus Actiregularis.**
 
SURSE:
http://www.sciencedirect.com/science/book/9780121190620

https://www.theguardian.com/lifeandstyle/wordofmouth/2013/jul/02/food-te...

http://www.medicalnewstoday.com/articles/251303.php
https://www.nutrition.org.uk/healthyliving/healthyeating/snacking.html
https://www.researchgate.net/publication/14062089_Eating_frequency_Metho...
http://www.nhs.uk/Livewell/Goodfood/Pages/the-eatwell-guide.aspx

EXPLOREAZĂ ŞI SIMTE-TE BINE!