4 Moduri în care să ai grijă de sistemul tău digestiv dimineața

Vrei să-ți începi dimineața cu o stare de calm și stăpânire de sine, din moment ce acest moment dă tonul întregii zile. Având grijă de sistemul tău digestiv este o parte esențială a acestui lucru. Iată câteva metode simple de a a porni în forță ziua – și digestia.

Fă mișcare

Fă câteva exerciții fizice dimineața devreme, e o metodă grozavă de a-ți revitaliza mintea și corpul și de a te pregăti pentru provocările din ziua respectivă. Când faci mișcare, sistemul digestiv se mișcă și el. De asemenea, poate încuraja o atitudine mai calmă și te eliberează de stres, canalizând energiile și emoțiile într-o formă de activitate fizică. De îndată ce te dai jos din pat, încearcă câteva exerciții simple de yoga, fă câteva genuflexiuni sau aventurează-te într-o scurtă alergare.

Optimizează-ți micul dejun

Un mic dejun sănătos, bogat în fibre și proteine îți poate oferi energia de care ai nevoie pentru a începe ziua și te poate ajuta să-ți atingi obiectivele pe care ți le-ai propus pentru ziua respectivă. O opțiune ideală pentru un astfel de mic dejun, cu fibre și proteine, este iaurtul amestecat cu cereale integrale și câteva nuci sfărâmate. O altă opțiune ar fi ouăle fierte cu un pic de spanac fiert.

Masează-te

Studiile arată că stresul poate afecta sănătatea intestinelor și a stomacului. O metodă de a atinge o stare de calm interior și de a începe ziua cu o senzație de echilibru și control este masarea ușoară a abdomenului. Poți face acest lucru timp de 5 minute, cât ești sub duș, sau aplicând cremă de corp după ce ieși din duș.

Reconectează-te cu sinele tău interior

Având în vedere ultimul sfat, să începi ziua cu o stare de calm și echilibru intern este esențial pentru a te asigura că vei face față provocărilor cu încredere în tine și seninătate. Pentru acest lucru, alocă 5 minute în fiecare dimineață pentru a medita, concentrându-te pe respirația adâncă și pe o postură cât mai dreaptă și armonioasă. Studiile arată că aceste exerciții de detașare ajută la creșterea puterii de concentrare și îmbunătățesc preformanțele fizice și psihice.

Împarte cu noi ponturile tale pentru un program matinal motivant!

EXPLOREAZĂ ŞI SIMTE-TE BINE!